Forum www.termoryfki.fora.pl Strona Główna www.termoryfki.fora.pl
Forum fanów ogrzewaczy na jaja
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Regulamin

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.termoryfki.fora.pl Strona Główna -> Miasto
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gary
Administrator



Dołączył: 21 Sty 2015
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 0:50, 22 Sty 2015    Temat postu: Regulamin

REGULAMIN GRY

Zasady:
1. Forumowa Mafia opiera się na podziale graczy na dwie grupy - mafię, która próbuje przejąć kontrolę nad miastem i niewinnych mieszkańców. Mieszkańcy miasta mają przewagę liczebną nad mafią, ale nie wiedzą kto się w niej znajduje. Członkowie mafii starają się zachować tożsamość w tajemnicy przed niewinnymi mieszkańcami, wiedząc o sobie nawzajem i współpracując. Mieszkańcy miasta wygrywają uśmiercając członków mafii, zaś mafiosi zdobywając liczebną przewagę nad miastowymi.

2. Gracze co do zasady są uśmiercani na dwa sposoby - jeden przez głosowanie (Lincz Miasta), które odbywa się raz na dzień. każdy z żyjących wysyła Mistrzowi Gry swojego kandydata do odpadnięcia, starając się trafić członka mafii. W przypadku niewinnych mieszkańców, a po zsumowaniu głosów ten, który dostał ich najwięcej odpada. W przypadku remisów decydujący głos należy do Mafii.
Kolejnym możliwym sposobem na odpadnięcie z gry jest Mord Mafii - mafia wybiera gracza, który w dany dzień ma paść jej ofiarą. Mafia może zrezygnować z mordu.
Dodatkowo można odpaść z gry poprzez przekroczenie określonej ilości punktów karnych, które Mistrz Gry przyznaje za brak aktywności (lub inne wykroczenia) lub złamanie regulaminu gry. W grze nie można popełnić natychmiastowego samobójstwa (wyjątek patrz pkt. 7). Można po prostu przestać grać i po zdobyciu określonej ilości punktów karnych za brak aktywności zostać zdyskwalifikowanym.
Informacja, czy dany gracz należał do Mafii podawana jest jedynie w przypadku Linczu Miasta. W przypadku dyskwalifikacji nie jest podawana informacja o roli danego gracza jaką pełnił w grze.

3. Po uzyskaniu 10 punktów karnych gracz odpada z gry. Obowiązkiem każdego jest udział w głosowaniach (za brak wysłania głosu 3 punktu karnego) oraz wpisanie się do tematu gry w określonym przez Mistrza Gry odstępie czasowym (wymagane są co najmniej dwa wpisy od każdego żyjącego gracza przed pierwszym linczem, a następnie pomiędzy dwoma kolejnymi linczami) - za brak wpisu 1.5 punktu karnego. Brak avatara to 1 punkt karny

4. Dodatkowo zabronione jest ujawnianie innym korespondencji z Mistrzem Gry w czasie rozgrywki, a także ujawnianie kontaktów odbywających się poza odpowiednim tematem na forum dotyczących rozgrywki. Punkt ten dotyczy interakcji między graczem, a MG (odnośnie kontaktów między graczami patrz pkt. 7). Przez "ujawnianie kontaktów" rozumie się wszelki działania, które udowodnią pozostałym graczom, że kontakt z MG rzeczywiście miał miejsce (nawet jeśli nie zdradzą jego treści). Nie zabrania się napisania, że pytało się o coś MG (jeśli nie poprze się tego dowodem np. screenem), gdyż wychodzę z założenia, że takie działania, równie dobrze miasto może odebrać za blef, a tym samym nie wpłynie to znacząco na rozgrywkę. Oczywiście można kontaktować się z MG w formie PW, zabronione jest jedynie ujawnianie tego typu kontaktów.
Takie praktyki karane będą wykluczeniem.

5. Role - dzielą się na role zarezerwowane dla zwykłych mieszkańców i mafijne. Role nie mogą być przekazywane, czy dziedziczone, przepadają wraz ze śmiercią ich "nosiciela".

Miasto:

Detektyw - co drugi dzień, gdy nie morduje mafia, począwszy od dnia pierwszego linczu, może zapytać Mistrza Gry o konkretnego gracza. MG zaś udziela detektywowi informację czy dany gracz jest winny czy niewinny. Detektyw może z tą informacja zrobić co zechce.

Ksiądz: - osoba, za którą pomodli się (wysyła modlitwę w dzień Mordu Mafii - począwszy już od pierwszego mordu), jest odporna na niego (jeśli tę osobę wskaże Mafia mord przepada). Ksiądz może pomodlić się również za siebie. Modlitwą ksiądz nie może objąć dwa razy z rzędu tej samej osoby (tyczy się to również modlenia za samego siebie). Ma prawo do jednej zmiany każdej swojej modlitwy (nicku osoby). Jeśli ksiądz wybroni mord, to miasto jest informowane, że mord się nie odbędzie, natomiast nie jest informowane o powodach braku mordu.

Jeśli ksiądz zginie w linczu, jego modlitwa przepada.
Opryszek: - jeśli sprawdzi go Detektyw, to dostaje on informację, że Opryszek jest winny. Jeśli sprawdzi go Szpieg, dostaje informację, że dany gracz ma rolę.
Opryszek nie jest informowany o swojej roli. Oficjalnie, o tym kto był opryszkiem, gracze dowiadują się po zakończeniu gry.

Snajper:
Raz w ciągu całej gry, w dowolnie wybranym dniu, może przesłać MG nick osoby, którą chce uśmiercić. Jeśli trafi w członka mafii mafiozo ginie, nikt nie dowiaduje się o tożsamości snajpera, a ten ostatni gra od tej pory jak zwykły mieszkaniec. Jeśli trafi w niewinnego, to nie ginie jego cel, ale sam snajper. MG nie informuje o tym w kogo celował snajper (oczywiście w wypadku celowania w niewinnego), snajper może zawiadomić o tym w testamencie.

Mafia:

Ojciec Chrzestny: - przy jego sprawdzeniu Detektyw dostaje informację, że jest on niewinny. Dostaje nick Księdza, jeśli ten się za niego pomodli.
Jeśli w linczu zginie OC to miasto jest o tym informowane. Np. <nazwa usera>, winny, Ojciec Chrzestny.

Szpieg: - każdego dnia, począwszy od dnia pierwszego linczu, może wysyłać MG nick gracza, którego chce sprawdzić. Jeśli gracz nie ma roli dostaje w odpowiedzi "bez roli", jeśli sprawdzi gracza z rolą dostaje ogólną informację "rolny", bez podawania o jaką rolę chodzi konkretnie, może być też to rola opryszka.
Szpieg nie może skorzystać ze swojej roli częściej niż raz dziennie (dzień = czas od jednego linczu do następnego).
Szpieg może użyć swojej mocy maksymalnie 4 razy w ciągu całej gry (przy czym nie oznacza to, że musi z niej korzystać codziennie, może rozłożyć 4 strzały dowolnie na przestrzeni całej rozgrywki).
Jeśli w linczu zginie Szpieg to miasto jest o tym informowane. Np. <nazwa usera>, winny, Szpieg.

Martwi mafiozi mają możliwość wysyłania postów na forum mafijnym po ich śmierci w grze.

6. Testament - po każdym Linczu Miasta i Mordzie Mafii uśmiercony gracz ma prawo do jednego postu w formie testamentu, który musi zamieścić do następnego Linczu Miasta.
Raz wysłany testament nie może być już edytowany. Edytowane testamenty zostaną usunięte.

7. Zakazane jest tworzenie antymafii, czyli kontaktowanie się z innymi graczami poprzez forum, internet i inne tego typu komunikatory, jak i kontakty w prawdziwym życiu. Jeżeli ktokolwiek potwierdzi, że dany gracz próbował się z nim skontaktować i np. nawiązać współpracę zostanie natychmiastowo wykluczony z gry.

8. Zakazane jest także wypowiadanie się przez kogokolwiek, o bieżącej rozgrywce, na innych forach, czy SB. Będzie to karane punktami karnymi. Dla umarłych zostanie utworzone specjalne forum, do którego link dostaną gracze, grający po stronie miasta, zaraz po napisaniu testamentu.

9. Wszelkie problemy, do których powyższego regulaminu (pkt. 1-8 ) nie da się zastosować, a które pojawią się w trakcie rozgrywki, będą rozwiązywane na bieżąco, decyzją podejmowaną przez MG.

___________________________________________________________________________

Lincze Miasta:
Codziennie o 21:00. Głosowanie trwa do godziny 20:30.
Podczas każdego linczu, dopuszczam jedną zmianę głosu.
Mordy Mafii:
Co dwa dni o 21:30.

W wyjątkowych wypadkach, zastrzegam sobie prawo do zmiany godzin mordów/linczów, oczywiście poinformuję o tym, ze stosownym wyprzedzeniem.

Wymagam co najmniej 2 postów między linczami (plus dwa posty na początku tej rozgrywki - do pierwszego linczu). Brak każdego postu = 1.5 pkt karnego, brak głosu = 3 pkt. Za brak avatara 1 pkt karny. Próg 10 pkt to koniec gry.

Na głosy miasta będę oczekiwał zawsze do godziny 20:30, a na wiadomość z mordem od mafii zawsze do godziny 21:29.


Ostatnio zmieniony przez Gary dnia Pon 20:29, 02 Lut 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gary
Administrator



Dołączył: 21 Sty 2015
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 19:48, 22 Sty 2015    Temat postu: Re: Regulamin

Marszałek Piłsudski napisał:
Gary napisał:

Szpieg może użyć swojej mocy maksymalnie 4 razy w ciągu całej gry (przy czym nie oznacza to, że musi z niej korzystać codziennie, może rozłożyć 5 strzałów dowolnie na przestrzeni całej rozgrywki).

To 4 razy, czy 5? I po drugie, to czy przy 3 rolach pozytywnych nie powinniśmy zmniejszyć liczby sprawdzeń szpieg do 3?

Już poprawiłem na 4. Uważam, że 4 to odpowiednia liczba, zwłaszcza biorąc pod uwagę fakt, że gramy z kreacjami, więc ciężej będzie mafii wytypować rolnego po nienaturalnym jak na daną osobę zachowaniu. My nie mieliśmy tego problemu, a i tak żadne z 4 sprawdzeń nie było celne.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.termoryfki.fora.pl Strona Główna -> Miasto Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin